سوالات متداول طراحی سایت

طراحی سایت سوالات متداول

برای طراحی سایت از چه ابزارها و تکنولوژی هایی استفاده می کنید؟

ماهان وب وان برای طراحی و راه اندازی سایت از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده میکند باید بپذیریم که این سیستم که دربرگیرنده بیش از نیمی از وب سایتهای فعال وب است گزینه مناسبی برای استفاده است وردپرس طی سالها توسط زبده ترین توسعه دهندگان وب به نسخه فعلی رسیده و بدلیل ماژولاربودن امکان توسعه و گسترش امکانات در آینده را دارد. برای پروژه هایی که در وردپرس امکان پیاده سازی ان نیست پلاگین آن از پایه کدنویسی و به این سیستم افزوده می شود.

آیا امکان اضافه شدن امکانات جدید به سایت ، بعد از طراحی اولیه هست؟

تقریبا همیشه بلحاظ فنی و تکنیکال، امکان توسعه و گسترش امکانات وردپرس مقدور است ولی ممکن است که قالب اولیه سایت متناسب با اهداف توسعه اجرا نشده باشد که در این مورد لازم است قالب از نو طراحی و توسعه داده شود.

با مطالعه سایت متوجه شدیم که می توان با همان امکانات مورد نظر قالب گرافیکی سایت را به صورت آماده یا اختصاصی سفارش دهیم، با توجه به اختلاف زیاد قیمت مابین این دو،تفاوت آن ها در چیست ؟

اگر ما از قالبهای آماده یا نیمه آماده در اجرای سایت استفاده کنیم هزینه آن، در قالب سفارش طراحی اختصاصی محاسبه نمیشود اما اگر قالبی را از صفر تا 100 بصورت اختصاصی طراحی کنیم می بایست پلن طراحی سایت اختصاصی سفارش داده شود

فاکتورهای مهم در انتخاب یک شرکت طراحی سایت چیست؟

1- شرکت هایی را انتخاب کنید که خود کدنویس باشند چراکه استفاده از ابزارهای اماده تولید سایت به دلیل عدم تسلط کافی مجری به هسته ابزار و همچنین عدم انعطاف کافی ابزار منجر به مشکلات و افت کیفیت خدمات و در نهایت توقف توسعه سایت می گردد.

2- مقایسه نمونه کار ها از لحاظ عملکرد و فاکتورهای بصری

3-مشاهده نمونه قرارداد طراحی سایت شرکت های مختلف و بررسی اینکه آیا مواردی که جزو امکانات و ویژگی ها گفته می شود در قرارداد درج می شود یا خیر.

آیا علاوه بر طراحی و راه اندازی سایت، بهینه سازی داخلی صفحات اصلی سایت را برای گوگل انجام میدهید؟

کاملا واقفیم سایتی که بهینه سازی داخلی یا اصلاحا سئوی داخلی نشده باشد کمترین شانس را برای قرارگیری در نتایج گوگل دارد، در واقع ماهان وب بصورت اختصاصی تحقیقی درباره کلیدواژه (های) اصلی سایت شما انجام داده و بصورت پیش فرض و رایگان پس از اجرای سایت، 3-5 کلیدواژه را در صفحات سایت بهینه سازی داخلی میکند این اقدام باعث میشود که اگر روند تولیدمحتوا و سئوی خارجی توسط مشتری یا در قالب سرویس دیگر انجام شود بسرعت میتواند انتظار قرارگیری در نتایج برتر گوگل را داشت.

چرا از وردپرس استفاده میکنید؟

چرا از وردپرس استفاده میکنید؟

دلیل تفاوت قیمت طراحی سایت در شرکت های مختلف چیست؟

طراحی سایت در شرکت های مختلف با روش های مختلفی انجام می شود،در کل دو روش اصلی برای طراحی سایت وجود دارد.

تفاوت بین قالب و سایت کاملا سفارشی چیست؟

قالب وب سایت یک طرح از پیش طراحی شده برای یک وب سایت است. یک قالب وب سایت به طراحان راه نسبتاً ساده ای می دهد تا محتوا را بدون نیاز به ساختن وب سایت از ابتدا به یک وب سایت متصل کنند. قالب ها هزینه کلی توسعه وب سایت را کاهش می دهند زیرا نیازی به ایجاد طرح ها از ابتدا ندارید، اما طراحی منحصر به فرد نخواهید داشت و عملکرد محدودی وجود خواهد داشت.

در حالی که وب سایت های سفارشی از ابتدا بر اساس نیازهای تجاری منحصر به فرد و بدون استفاده از هیچ گونه قالب از پیش ساخته شده ساخته می شوند. هزینه وب سایت های سفارشی بیشتر از وب سایت های قالب است، اما طراحی شما با ویژگی های سفارشی بیشتر در مورد نیازهای تجاری شما منحصر به فرد خواهد بود

آیا داشتن یک وب سایت دارای هزینه های تکراری است؟

بله، پس از طراحی و توسعه وب سایت – باید برای نگهداری منظم وب سایت خود سرمایه گذاری کنید تا آن را به روز نگه دارید تا بهترین تجربه را در اختیار کاربر نهایی خود قرار دهید + باید هزینه های مکرر میزبانی وب سایت را بر اساس هاست بپردازید. بسته ای که برای وب سایت خود انتخاب می کنید

چگونه امنیت وب سایت من تضمین می شود؟

ما مطمئن خواهیم شد که تمام اقدامات امنیتی مورد نیاز در مرحله توسعه وب سایت اجرا می شود. برای دریافت به‌روزرسانی‌های امنیتی و ایمن نگه داشتن وب‌سایت خود در برابر هر گونه آسیب‌پذیری، می‌توانید یک بسته تعمیر و نگهداری معمولی را که توسط ما ارائه می‌شود، انتخاب کنید.

چقدر سریع در پاسخگویی و حل سوالات مشتریان خود هستید؟

ما به خدماتی که به مشتریان خود ارائه می دهیم افتخار می کنیم. مشتریان ما اولویت اصلی ما هستند و دسترسی به ما و دریافت پاسخ فوری از ما همیشه آسان است. هدف ما این است که تک تک مشتریان خود از خدمات راضی و راضی باشند.

هاست و دامنه سوالات

اگر هم اکنون از جایی دیگر سایت داشته باشیم و بخواهیم سایت جدید را ماهان وب طراحی کند،در این صورت باتوجه به اینکه تغییر آدرس سایت(دامنه) برای ما مقدور نمی باشد آیا می توان با حفظ آدرس فعلی سایت را مجددا در وب وان طراحی کرد؟

جواب بله است ، دامنه یا آدرس سایت به صورت مستقل است و می توان در هر زمان دلخواه آن را به سرور و سایت جدید متصل نمود

آیا ماهان وب دامین رایگان نیز هنگام ثبت سفارش طراحی سایت هدیه میدهد؟

جواب بله است ما یک دامین .ir به نام مشتری و به مدت یکسال یکی از هدیه های ماهان وب در هنگام سفارش طراحی سایت می باشد.

ماهان وب چه مقدار هاست رایگان در هنگام سفارش طراحی سایت هدیه میدهد؟

در پلنهای مختلف از یک گیگابایت تا 5 گیگابایت مقدار فضایی است که بصورت رایگان و بمدت سه ماه تا یکسال در اختیار مشتری قرار میگیرد.

طراحی سایت نیاز به هاست و دامنه نیز دارد،آیا می بایست جداگانه از شرکتی دیگر تهیه و تنظیم کنیم؟

در ماهان وب هنگام سفارش طراحی سایت، هاست و دامنه نیز به صورت هدیه به کارفرما ارائه می شود. اما کارفرما می تواند به صورت جداگانه هاست و دامنه را از شرکت دیگری تهیه نماید.در واقع علت هدیه بودن هاست و دامنه تضمین کیفیت خدمات وب وان و رضایتمندی مشتری و عدم وابستگی ما و کارفرما به شرکت های دیگر است.

هزینه ها و نحوه پرداخت سوالات

مراحل طراحی سایت پلن استاندارد در ماهان وب به چه صورت است؟

کلیه امکانات پلن مذکور مکتوب شده

مراحل طراحی سایت اختصاصی و عقد قرارداد در ماهان وب به چه شکل است؟

در طراحی سایت اختصاصی پس از عقد قرارداد، ابتدا کارفرما فرم اطلاعات اولیه را تکمیل و در صورت وجود تصاویر یا کاتالوگ و یا سایر فایل ها، آنها را در قالب یک فایل زیپ شده به ماهان وب تحویل داده می شوند. بر اساس چارچوب زمانی که در اختیار کارفرما قرار میگیرد قالب اولیه سایت آماده و در اختیار ایشان قرار میگیرد. در صورت تأیید، طرح گرافیکی جهت پیاده سازی و کد نویسی به بخش مربوطه ارجاع و در نهایت جهت تأیید مجدد بر روی اینترنت قرار می گیرد،در صورت عدم تأیید طرح،درخواست تغییرات و یا طراحی حداکثر طی دو مرحله انجام میگیرد.

لینک مشخصات پلن استاندارد

قیمت و هزینه طراحی سایت من چقدر است؟

عوامل مختلفی در تعیین هزینه طراحی سایت دخیل هستند. از جمله عوامل تاثیر گذار می توان به نوع طراحی سایت اشاره کرد. به عنوان مثال طراحی سایت شما فروشگاهی است یا شرکتی و … یا طراحی سایت شما اختصاصی است یاخیر

طراحی سایت اختصاصی مشمول زمان و هزینه بیشتری خواهد شد؛ این در حالی است که بسیاری ترجیح میدهند طراحی سایتشان اختصاصی نباشد یعنی با استفاده از قالب های آماده یا نیمه آماده اقدام به راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود می کنند تا علاوه بر کاهش زمان و هزینه طراحی، هر چه سریعتر کسب و کارشان را آغاز کنند.

سایتی که بر اساس اصول سئو طراحی شده باشد و تولید محتوای مرتب و کاربر پسندی داشته باشد می تواند چند برابر هزینه ای که برای طراحی سایت کرده اید را به شما برگرداند.

هزینه طراحی سایت، با توجه به امکانات سایت بسیار متغیر است؛ اما برای اطلاع کامل از هزینه طراحی انواع سایت می توانید به صفحه زیر مراجعه نمایید:

نحوه پرداخت هزینه های طراحی وب سایت به چه صورت است؟

در طراحی سایت پلن استاندارد 50% هزینه طراحی سایت در زمان راه اندازی دریافت می شود و 50% مابقی آن پس از راه اندازی سایت اخذ می گردد. به این دلیل که هر دو طرف برای سفارش و انجام طراحی سایت بر سر قول و قرار خود بمانند.

در طراحی سایت اختصاصی در مرحله عقد قرارداد 50% پیش پرداخت دریافت می گردد،در مرحله تأیید طرح گرافیکی 30% از مبلغ قرارداد پرداخت می گردد و در نهایت پس از تحویل طرح کد نویسی شده بر روی اینترنت و تأیید آن توسط کارفرما 20% نهایی از مبلغ قرارداد نیز تسویه می گرد

پس از سفارش سایت و تحویل آن در سال های آتی چه مبلغی برای خدمات باید پرداخت شود؟

پس از اتمام دوره پشتیبانی اولیه، هزینه پشتیبانی سالیانه معادل 20% مبلغ کل قرارداد با احتساب نرخ تورم سالانه می باشد.

سوالات دیگری دارید؟