طراحی سایت شرکتی

هیچ جنبه ای از بازاریابی مهمتر از یک وب سایت شرکتی با کیفیت برای شرکت یا سازمان نیست. یک وب سایت عالی برای نفوذ و تبدیل کاربران به مشتریان متعهد و وفادار نقش کلیدی دارد. چیزی که واقعا به آن نیاز دارید یک وب سایت عالی است.
طراحی سایت شرکتی با طراحی حرفه ای و گوگل پسند می تواند علاوه بر افزایش پرستیژ و اعتبار برند شما یک پایگاه فعال 24 ساعته برای خدمات و محصولات شما باشد و مشتریان شما را تا چندین برابر افزایش دهد.

تعرفه طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی

مزایای طراحی سایت شرکتی حرفه ای؟
داشتن یک وب سایت شرکتی به یک جزء ضروری برای رونق هر کسب و کاری تبدیل شده است. برای صاحبان مشاغل، عدم حضور آنلاین در قالب یک وب سایت شرکتی به این معنی است که شما پتانسیل عظیمی را برای دستیابی به اهداف تجاری خود از دست می دهید.

    • ایجاد حس اعتبار و حرفه ای بودن فعالیت شما
    • در دسترس بودن و امکان تماس با روشهای مختلف
    • مقرون به صرفه ترین ابزار بازاریابی کارآمد و موثر
    • دستیابی به مشتریان بالقوه
    • دسترسی به طیف بزرگی از مشتریان از طریق تلفن همراه
    • برند سازی و ایجاد ارزش افزوده
    • گسترش بازار از آنجایی که سایت شما برای همه در سراسر جهان قابل دسترسی است
    • ارائه سرویس خدمات مشتریان بصورت آنلاین و کاهش هزینه های این بخش
    • فرصت رشد و دیده شدن برای جذب سرمایه گذاران جدید

ویژگی های طراحی سایت شرکتی حرفه ای

طراحی حرفه ای وب تقریباً یک هنر است که امروزه با تغییرات موردانتظار مردم همگام شده است

بهینه شده برای دستگاههای مختلف (موبایل، تبلت و..)

تقریباً هر وبلاگ یا مقاله ای که توصیه هایی در مورد طراحی سایت ارائه می دهد، بهینه سازی موبایل را بیش از هر چیز ضروری می داند. وبگردی در حال حاضر به فعالیتی در حال حرکت ( ونه نشسته پشت سیستم) تبدیل شده است برای همین طراحی قالب برای موبایل با دستگاهای دیگر باید دقیق و متناسب باشد، در غیر این صورت این خطر را دارد که مشتریان سایت شما را ببندند و به سایت دیگری بروند. کاربران اطلاعات را سریع و به گونه ای می خواهند که فوراً قابل دسترسی باشد برنامه نویسی وب سایت به گونه ای که با صفحه نمایش تلفن همراه سازگار باشد، اولویت اول امروز شماست، سپس باید روی جزئیات تمرکز کنید تا در هر دستگاهی جذاب به نظر برسد.

ظاهر عمومی وب سایت شما

وب سایتی که جلوه ها و افکتهای متعدد بصری دارد و جلب توجه میکند لزوما وب سایت شرکتی خوبی تلقی نمی شود، در واقع داشتن طراحی تمیز و منطقی، تعادل رنگی خوب، گرافیک معنادار به علاوه خوانایی آسان، کلید موفقیت ظاهری سایت می باشد. یک طراح وب سایت حرفه ای متناسب با فعالیت سایت از گرافیک و المانها استفاده میکند که علاوه بر گیرایی سایت، مدت زمان حضور کاربر در سایت را نیز افزایش میدهد

محتوای با کیفیت

بله منظور ما همان جمله معروف “محتوا پادشاه است” می باشد، محتوایی که در سایت شرکتی خود ارائه می کنید تعیین کننده اینست که کاربر در سایت میماند یا خیر. امروزه کاربران فوراً متوجه می شوند که آیا محتوای شما کم ارزش و منسوخ است یا خواندن آن ارزشمند وچالش برانگیز است.
ارائه محتوا در پاراگراف‌های کوتاه یا حتی ویدیوها بهترین راه برای ارائه اطلاعات بدون درگیر کردن آن در متن طولانی با فونت‌های غیرجذاب است.
همچنین لحن نوشتار شما نیز مهم است اینکه متناسب با مخاطب هدف خود تولید محتوا کنید و البته فراموش نکنید که محتوای خود را برای موتورهای جستجو در زمینه سئو بهینه سازی کنید.

اهمیت همیشگی سئو

اکثر مردم قبل از خرید آنلاین، تحقیقات زیادی انجام می دهند. گوگل یا هر موتور جستجو، بررسی ها و تمام اطلاعات مرتبط برای تصمیم گیری خریدار را ارائه می کند.
بنابراین به عنوان یک شرکت یا فروشنده، باید روی تقویت حضور آنلاین برند خود سرمایه‌گذاری کنید و در عین حال تمام اطلاعات مرتبط را برای کاربران خود بمنظورجذب، تعامل و تبدیل آنها به مشتریان وفادار ارائه کنید.
برای اینکه کسب و کار شما در چند نتیجه اول نتایج جستجو ظاهر شود، به یک برنامه سئو قوی نیاز دارید. متخصصان سئو با طراحان وب همکاری می کنند تا مطمئن شوند که سایت شما در بالاترین رتبه نتایج جستجو قرار می گیرد.

سرعت صفحه

جنبه ای که اغلب نادیده گرفته می شود، سرعت صفحه است. شما می توانید از تمام افکتها، پاپ آپ های بازاریابی، جلوه های عالی جاوا اسکریپت، منوهای موبایل فوق العاده و غیره استفاده کنید اما اگر صفحه وب شما کند بارگذاری می شود، هر جنبه دیگری از وب سایت شما را منفی می کند. مردم از وب‌سایت‌هایی با لود آهسته خوششان نمی‌آید و اگر صفحه به اندازه کافی سریع بارگذاری نشود، این احتمال وجود دارد که در عرض چند ثانیه سایت را ترک کنند.

لیست امکانات و قیمت وب سایت شرکتی

متناسب با بودجه های مختلف

حرفه ای

تومان 13/900 25-30 روز

استاندارد

تومان 6/900 10-15 روز

پایه

تومان 2/900 4-6 روز

مشاوره رایگان

09127014914 - 021-22773310

هر گونه سوال و ابهام درباره جزئیات پلنها یا موارد درخواستی را با ما در میان بگذارید