طراحی سایت فروشگاهی

طبق آخرین آمار مرکز توسعه تجارت الکترونیک در ۶ ماه نخست سال ۹۹ تعداد نمادهای اعتماد الکترونیک به سایت‌ها ۳ برابر و حجم معاملات در سایت‌هایی که این نماد را دارند ۳.۸ برابر نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ افزایش پیدا کرده است بعبارت دیگر فشار روزافزون تجارت الکترونیک به حدی است که در حال بلعیدن تجارت سنتی است

شما چه برنامه ای برای جا نماندن از این موج اجتناب ناپذیر دارید؟

اگر تصمیم شما همسو شدن با تجارت جهانی و فروشگاه آنلاین است تمام چیزی که برای طراحی سایت فروشگاهی خود نیاز دارید همینجاست!

تعرفه طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت شرکتی

مزایای طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای؟

ضرب المثلی وجود دارد که می گوید اگر آنلاین نیستید، وجود ندارید. ضرب المثلی که هر روز با تسلط بازار آنلاین بر فضای سنتی خرید و فروش، بیشتر نمایان می شود.

    • راحتی و سهولت خرید در هر ساعت شبانه روز 24*7/365
    • جذب مشتریان جدید با دیده شدن در موتورهای جستجو
    • افزایش اعتماد مشتری با طراحی زیبا و خلاقانه سایت
    • فروش محصولات در سطح جهانی
    • صرفه جویی در هزینه های عملیاتی
    • ارائه اطلاعات مفصل و کافی به مشتریان
    • درک بهتر مشتریان با شناسایی علاقمندی مشتریان
    • ارائه سرویس خدمات مشتریان بصورت آنلاین و کاهش هزینه های این بخش
    • فرصت رشد و دیده شدن برای جذب سرمایه گذاران جدید

ویژگی های طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای

طراحی حرفه ای وب تقریباً یک هنر است که امروزه با تغییرات موردانتظار مردم همگام شده است

بهینه شده برای دستگاههای مختلف (موبایل، تبلت و..)

تقریباً هر وبلاگ یا مقاله ای که توصیه هایی در مورد طراحی سایت ارائه می دهد، بهینه سازی موبایل را بیش از هر چیز ضروری می داند. وبگردی در حال حاضر به فعالیتی در حال حرکت ( ونه نشسته پشت سیستم) تبدیل شده است برای همین طراحی قالب برای موبایل با دستگاهای دیگر باید دقیق و متناسب باشد، در غیر این صورت این خطر را دارد که مشتریان سایت شما را ببندند و به سایت دیگری بروند. کاربران اطلاعات را سریع و به گونه ای می خواهند که فوراً قابل دسترسی باشد برنامه نویسی وب سایت به گونه ای که با صفحه نمایش تلفن همراه سازگار باشد، اولویت اول امروز شماست، سپس باید روی جزئیات تمرکز کنید تا در هر دستگاهی جذاب به نظر برسد.

ظاهر عمومی وب سایت شما

وب سایتی که جلوه ها و افکتهای متعدد بصری دارد و جلب توجه میکند لزوما وب سایت شرکتی خوبی تلقی نمی شود، در واقع داشتن طراحی تمیز و منطقی، تعادل رنگی خوب، گرافیک معنادار به علاوه خوانایی آسان، کلید موفقیت ظاهری سایت می باشد. یک طراح وب سایت حرفه ای متناسب با فعالیت سایت از گرافیک و المانها استفاده میکند که علاوه بر گیرایی سایت، مدت زمان حضور کاربر در سایت را نیز افزایش میدهد

محتوای با کیفیت

بله منظور ما همان جمله معروف “محتوا پادشاه است” می باشد، محتوایی که در سایت شرکتی خود ارائه می کنید تعیین کننده اینست که کاربر در سایت میماند یا خیر. امروزه کاربران فوراً متوجه می شوند که آیا محتوای شما کم ارزش و منسوخ است یا خواندن آن ارزشمند وچالش برانگیز است.
ارائه محتوا در پاراگراف‌های کوتاه یا حتی ویدیوها بهترین راه برای ارائه اطلاعات بدون درگیر کردن آن در متن طولانی با فونت‌های غیرجذاب است.
همچنین لحن نوشتار شما نیز مهم است اینکه متناسب با مخاطب هدف خود تولید محتوا کنید و البته فراموش نکنید که محتوای خود را برای موتورهای جستجو در زمینه سئو بهینه سازی کنید.

اهمیت همیشگی سئو

اکثر مردم قبل از خرید آنلاین، تحقیقات زیادی انجام می دهند. گوگل یا هر موتور جستجو، بررسی ها و تمام اطلاعات مرتبط برای تصمیم گیری خریدار را ارائه می کند.
بنابراین به عنوان یک شرکت یا فروشنده، باید روی تقویت حضور آنلاین برند خود سرمایه‌گذاری کنید و در عین حال تمام اطلاعات مرتبط را برای کاربران خود بمنظورجذب، تعامل و تبدیل آنها به مشتریان وفادار ارائه کنید.
برای اینکه کسب و کار شما در چند نتیجه اول نتایج جستجو ظاهر شود، به یک برنامه سئو قوی نیاز دارید. متخصصان سئو با طراحان وب همکاری می کنند تا مطمئن شوند که سایت شما در بالاترین رتبه نتایج جستجو قرار می گیرد.

سرعت صفحه

جنبه ای که اغلب نادیده گرفته می شود، سرعت صفحه است. شما می توانید از تمام افکتها، پاپ آپ های بازاریابی، جلوه های عالی جاوا اسکریپت، منوهای موبایل فوق العاده و غیره استفاده کنید اما اگر صفحه وب شما کند بارگذاری می شود، هر جنبه دیگری از وب سایت شما را منفی می کند. مردم از وب‌سایت‌هایی با لود آهسته خوششان نمی‌آید و اگر صفحه به اندازه کافی سریع بارگذاری نشود، این احتمال وجود دارد که در عرض چند ثانیه سایت را ترک کنند.

لیست امکانات و قیمت وب سایت فروشگاهی

متناسب با بودجه های مختلف

حرفه ای

تومان 13/900 25-30 روز

استاندارد

تومان 6/900 10-15 روز

پایه

تومان 3/500 6-8 روز

مشاوره رایگان

09127014914 - 021-22773310

هر گونه سوال و ابهام درباره جزئیات پلنها یا موارد درخواستی را با ما در میان بگذارید